PayAdmin - Adminisztrációs felület

Az alapszolgáltatáshoz kapcsolódóan, díjmentesen hozzáférést biztosítunk Önnek a PayAdmin felületéhez. Ez a központi adminisztrációs felületünk, mely lehetővé teszi a tranzakciók kezelését, szűrését és az eredmények exportálását – archiválás vagy további feldolgozás céljából. További kiegészítő szolgáltatásainkat szintén a PayAdmin oldalán tudja igénybe venni illetve kezelni.

A PayAdmin egyetlen, összesített felületen mutatja a fizetési szolgáltató(k) tranzakcióit, így Önnek nem kell a fizetési szolgáltató(k) különböző felületeit használnia a tranzakciók nyomon követéséhez. A PayAdmin felületén megtekintheti a részletes tranzakciós adatokat, a hozzájuk kapcsolódó informatikai naplóbejegyzésekkel (logok) és erős ügyfélhitelesítési adatokkal együtt (SCA).

Megjegyzés

Adatvédelmi okokból az SCA adatokat a tranzakció lezárását követő 2 munkanapon belül töröljük rendszerünkből.

A PayAdmin felületéről elindítható a teljes vagy részleges visszatérítés illetve a kétlépcsős tranzakciók kezelése (a befoglalt összegek terhelése vagy feloldása) is itt érhető el. Ezen kívül hasznos kiegészítő szolgáltatásainkhoz is a PayAdmin felületén férhet hozzá. Kiegészítő szolgáltatásainkkal kezelheti a tranzakcióhoz tartozó pénzügyi elszámolási adatokat, a könyvelés megkönnyítése érdekében. Továbbá fizetési linkeket is létrehozhat, melyeket elektronikus üzenetben juttathat el vásárlói számára.

Megjegyzés

További információkat a teljes és részleges visszatérítéséről, illetve a befoglalt összegek terheléséről és feloldásáról a következő oldalakon olvashat bővebben:

  • Teljes és részletes visszatérítés
  • Kétlépcsős tranzakciók kezelése (befoglalt összegek terhelése és feloldása)

A PayAdmin használatához a szerződéskötés során meg kell adnia azon felhasználók nevét és e-mail címét, akik számára hozzáférést kér az adminisztrációs felülethez. A későbbiekben kizárólag a hivatalos Üzleti kapcsolattartó kérheti további felhasználók számára a PayAdmin hozzáférést.