Alapszolgáltatás visszaállítása

Az eredetileg bejelentett időpontnál korábban is kérheti a szolgáltatás visszaállítását. A szolgáltatás visszaállításának igényét legalább 30 naptári nappal a fordulónap előtt jelezze számunkra írásban.

A visszaállításhoz kérjük töltse ki az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 7-es számú mellékletét, melyek a következő oldalról is letölthet: SZOLGÁLTATÁS VISSZAÁLLÍTÁS IGÉNYBEJELENTŐ LAP

Küldje el a kitöltött mellékletet a következő e-mail címre: paymentgateway@bigfish.hu

Megjegyzés

A szolgáltatás visszaállításáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) “4.5 A szolgáltatás szüneteltetése” illetve az ÁSZF “6. Díjak és számlázás” pontjában olvashat további részleteket.

Figyelem!

Visszaállítani csak szüneteltetett szolgáltatást lehet. Abban az esetben, ha a szolgáltatás felmondásra került, a szolgáltatás igénybevételéhez új szerződést kell kötni.

Amennyiben az igénylőlap a fordulónap előtti 5. munkanap után érkezett hozzánk, a díjcsomag váltás a következő fordulónapon történik meg. E-mail küldése esetén az üzenetet a levél megérkezésének másnapjától tekintjük kézbesítettnek.