
Ügyfélkapcsolati és technikai munkatárs
Légy tagja Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő fintech csapatának! Dolgozz velünk és támogassuk közösen partnereinket az elektronikus fizetési piac megreformálásában!
Téged keresünk, ha:
van 2-3 év releváns tapasztalatod,
szeretsz és tudsz is hatékonyan kommunikálni ügyfelekkel írásban és szóban,
megoldás- és ügyfélorientált vagy, célod az ügyfelek problémáinak megoldása,
képes vagy komplex problémákat átlátni, kreatívan állsz azok megoldásához és, meg tudod határozni az ehhez szükséges logikai lépéseket,
érdekelnek a technológiai újdonságok és a fintech világa, szeretnél folyamatosan fejlődni, új dolgokat megtanulni,
szívesen és jól működsz együtt másokkal,
tudod pontosan követni a technológiai utasításokat, eljárásrendeket,
precíz vagy, teljes körű megoldásokra törekszel,
mersz és szeretsz angolul kommunikálni, főleg írásban.
Előnyös, de nem elvárás, ha
- fizetési szolgáltatónál, bankban, pénzügyi szektorban vagy techcégnél dolgoztál korábban,
- customer care vagy tech-support/helpdesk tapasztalatod van.
A feladatod lesz:
weboldalon keresztül vagy e-mailen érkező megkeresések feldolgozása, megválaszolása, magyar és angol nyelven,
új ügyfelek támogatása az első kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig,
ügyféligények felmérése, segítségnyújtás a megfelelő megoldás megtalálásában,
meglévő ügyfelek gondozása, üzleti támogatása a mindennapok során,
ügyfélkiszolgáló- és támogató rendszerek (CRM, szöveg-és táblázatkezelő szoftverek, levelező programok, admin felületek, pénzügyi rendszerek, stb.) kezelése,
beazonosítani az üzleti vagy technikai problémákat, azokat proaktívan megoldani vagy a megfelelő társterület felé továbbítani,
a szolgáltatások beüzemeléséhez szükséges beállítások elvégzése, a működési folyamatok tesztelése az admin felületeken,
kapcsolódó szakmai (IT-support, account- és project management) területekkel való kapcsolattartás.
Amit kínálunk:
gondos mentorálás és folyamatos szakmai támogatás,
belső és külső szakmai és nyelvi képzések,
a hazai és nemzetközi digitális fizetési szakma egyedülálló szintű megismerése - támogatunk, hogy a terület szakértőjévé válhass,
részese leszel Magyarország TOP20-as fintech vállalatának hazai és nemzetközi fejlődésének,
stabil működés - 12 éves fizetésszakmai múlt, az idén 25 éves BIG FISH Csoporttal a háttérben,
versenyképes, a szakmai előmenetellel folyamatosan fejlődő kompenzációs csomag.