5127047 3

Ügyfélkapcsolati és technikai munkatárs

Légy tagja Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő fintech csapatának! Dolgozz velünk és támogassuk közösen partnereinket az elektronikus fizetési piac megreformálásában!

Téged keresünk, ha:

  • 2-3 év releváns értékesítési és/vagy ügyféltámogatási tapasztalatod van az elektronikus fizetési megoldások területén,

  • szeretsz és tudsz is hatékonyan kommunikálni ügyfelekkel írásban és szóban,

  • megoldás- és ügyfélorientált vagy, célod az ügyfelek problémáinak megoldása,

  • képes vagy komplex problémákat átlátni, kreatívan állsz azok megoldásához és meg tudod határozni az ehhez szükséges logikai lépéseket,

  • érdekelnek a technológiai újdonságok és a fintech világa, szeretnél folyamatosan fejlődni, új dolgokat megtanulni,

  • szívesen és jól működsz együtt másokkal,

  • tudod pontosan követni a technológiai utasításokat, eljárásrendeket,

  • precíz vagy, teljes körű megoldásokra törekszel,

  • mersz és szeretsz angolul kommunikálni, főleg írásban.

Feladataid lesznek:

  • weboldalon keresztül és/vagy e-mailen érkező megkeresések feldolgozása, megválaszolása, magyar és angol nyelven,

  • új ügyfelek támogatása az első kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig,

  • ügyféligények felmérése, segítségnyújtás a megfelelő megoldás megtalálásában,

  • szolgáltatásaink értékesítése meglévő és leendő ügyfeleink számára,

  • meglévő ügyfelek gondozása, üzleti támogatása a mindennapok során,

  • ügyfélkiszolgáló- és támogató rendszerek (CRM, szöveg-és táblázatkezelő szoftverek, levelező programok, admin felületek, pénzügyi rendszerek, stb.) kezelése,

  • beazonosítani az üzleti vagy technikai problémákat, azokat proaktívan megoldani vagy a megfelelő társterület felé továbbítani,

  • a szolgáltatások beüzemeléséhez szükséges beállítások elvégzése, a működési folyamatok tesztelése az admin felületeken,

  • kapcsolódó szakmai (IT-support, account- és project management) területekkel való kapcsolattartás.

Amit kínálunk:

  • gondos mentorálás és folyamatos szakmai támogatás,

  • belső és külső szakmai és nyelvi képzések,

  • a hazai és nemzetközi digitális fizetési szakma egyedülálló szintű megismerése - támogatunk, hogy a terület szakértőjévé válhass,

  • részese leszel Magyarország TOP20-as fintech vállalatának hazai és nemzetközi fejlődésének,

  • stabil működés - 12 éves fizetésszakmai múlt, az idén 25 éves BIG FISH Csoporttal a háttérben.

Jelentkezési űrlap
Azonosító: #45331