PayAdmin

Központi adminisztrációs felület

Mi a PayAdmin?

Ügyfeleink számára olyan központi adminisztrációs rendszert biztosítunk, ahol egyetlen, összesített felületen menedzselhetik tranzakcióikat, minden, nálunk igénybe vett fizetési szolgáltató, illetve kiegélszítő szolgáltatás esetében.

Miért hasznos a PayAdmin?

Ahogy a fizetési szolgáltatások, úgy a fizetési szolgáltatói admin rendszerek is különbözőek, eltérő menürendszerrel, és kezelelő felülettel rendelkeznek. Több szolgáltató használatakor vagy szolgáltató váltáskor mindig valami újat, megszokottól eltérőt kell megtanulni. Mi megtakarítjuk önnek ezt az energiát, hiszen nálunk elérhető szolgáltatók minden támogatott funkciója ugyanúgy, ugyanott érhető el. Így elegendő egyetlen rendszer kezelését elsajátítani.

Mire tudom használni a PayAdmin-t?

Az admin rendszerben az alábbi információk érhetők el:

a tranzakciók részletes adatai

a tranzakciókhoz kötődő teljes informatikai kommunikáció naplóbejegyzései

a tranzakciók pénzügyi elszámolási adatai (PayBook)

részletes keresési, szűrési és export lehetőségek

erős ügyfélhitelesítési (PSD2 SCA) adatok

könnyen áttekintehető időszaki összesítő

A következő fizetési tranzakciókhoz kötődő funkciók vezérelhetők:

teljes és részleges visszatérítés

kétlépcsős tranzakciók kezelése (a befoglalt összeg terhelése, illetve feloldása)

a fizetési linkek (PayLink) létrehozása, nyomon követése, deaktiválása

a fizetési szolgáltatók által megküldött tranzakció részletező fájlok manuális feltöltése

és menedzsmentje a PayBook rendszerben történő feldolgozáshoz

Hogyan vehetem igénybe a PayAdmin-t?

Kérjen PayAdmin hozzáférést!

A PayAdmin szolgáltatást minden partnerünk számára díjmentesen biztosítjuk, ehhez nincs másra szükség, mint szerződéskötéskor megadni a felhasználók adatait (név, e-mail cím). A későbbiekben a partner hivatalos kapcsolattartója bármikor kérheti további felhasználók felvételét, illetve a meglévők törlését.